Fortsättning på min julledighet...

Vad hände eftter nyår? =)

1 januari: promenad i skogen vid bergkulla med mamma, pappa och Nowa. Träffade Anna på eftermiddagen då vi pratade och åt god mat med hennes familj. Mycket uppskattat!
På kvällen spelades det kort.


2 januari: promenad i skogen vid Sörsjön med mamma, Tyra och Nowa. På eftermiddagen var jag med Nowa hos veterinären, men det har jag redan skrivit om i förra inlägget.
På kvällen blev det mera kortspel, roligt.


3 januari: Hälsade på min extramormor Sally, hon är toppen. 98 år nu men blir 99 år nu i slutet av januari. Hon har en härlig och sund inställning till livet!!! =D Är nog därför hon har blivit så gammal och har haft ett gott liv. Tycker om henne så mycket, allt hon berättar hur det var när hon var liten i början av 1900-talet... 
På kvällen hämtade jag upp Elin E på centralen sen åkte vi hem till henne där vi åt god kvällsmat och bytte julklappar. =) *tack för klappen!* 


4 januari: Dagen försvann... Spelade kort inne hos Malin på kvällen, roligt men gick sådär... 


5 januari: Härlig dag. Promenad med Malin, Felicia, Tyra och Nowa. På eftermiddagen mötte jag mamma vid jobbet och sedan promenerade vi hemmåt. Var ruggit kallt och fruktansvärt halt men annars bra. ;) 
Sen pluggade jag duktigt ända till 22 då jag spelade kort med lillebror och hans kompis.


6 januari: Idag. Gått promenad i skogen vid bergkulla med mamma, pappa, Nowa och Tyra. Sen har jag packat och försökt att lära mamma hur hon ska ordna med sina kort från sin digitalkamera. Lättare sagt än gjort... 
Snart ska jag bege mig från Norrköping med tåg upp mot Lapphelvetet igen. Framme imorgon bitti. =D 
Känns bra. Borta bra men hemma bäst.


En hög mend bilder från min ledighet, mest hundar men de är ju för goa!!! =) 




Nowa, i väntan på tomten
Nowa väntar på tomten... ;)




Bukett uppochner
Mammas bukett som hon fick av pappa när hon fyllde år nu i december





På milspåret i Bergkulla
Ute i skogen vid Bergkulla, milspåret som även fungerar som skidspår. När det är snö...




Letar godis i skogen
Tyra och Nowa letar godis i ljnugen på en av våra skogspromenader.






Dimma över åkrarna på julafton
Dimma på julaftonsmorgon




Nowa och Tyra i skogen
Nowa och Tyra på promenad i skogen




Tyra i skogen
Tyra i skogen





Mammas vita amaryllis
Vita Amaryllis




Ylva, Nowa, Tyra fikar
Fikapaus i skogen





Alla högst upp i yxbacken
På toppen av Yxbacken



högst upp i yxbacken
På toppen av Yxbacken, igen...



Nowa närbild
Kort från sommaren, men hur söt får man va? =D



  

Kommentarer
Postat av: Malin

vilka fina bilder:) syns snart igen kram Malin

2007-01-07 @ 15:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback