Det är inne att vara ute


Sedan den förra helgen så har dagarna trillat iväg som vanligt!? ;)

*Pluggat
*Haft föreläsningar
*Grupparbeten
*Studibesök på Wallmarks såg AB i Kroksjön utanför Skellefteå. (Martinsons)
*Besök hos Nowas uppfödare
*Hållt i utbildning för de nya IKSU-friluftsledarna, parktisk sjukvård utomhus
*Inhandlat lite nya friluftsatteraljer, bl.a nya liggunderlag som är mer vinteranpassade
*Varit på ännu en vintertur på turskidor, denna gång till Björnlandets nationalpark. Stjärnklart, sprakande eld och trevligt sällskap! ;) Bilder kommer så håll ut!

Sen har jag gjort lite annat också som att träna med Nowa och gå promenader osv.




*Det är inne att vara ute*

Höstbild3
Höstbild från Öreälven



Kommentarer
Postat av: Amanda

Härlig bild. Dock får den mig att längta ännu mer till våren!!! ÅÅ vill har vår vår vår!!! Krams

Postat av: Amanda

Fundera på om jag skulle skriva att jag sr att det är en höstbild. men gjorde inte det. Å tänk det är du inte sen att kommentera *ler* Du är för go!!! Misstänkte att du skulle göra det *hihi* Ha en underbar dag! Massor med Kramar AManda

2007-02-14 @ 07:12:27
URL: http://mandisnk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback