Smått å gott som hänt

Har inte varit så flitig på att uppdatera så här kommer en snabbresumé. *applåderar*


image609
Varit på utflyttningsfest hos en friluftskompis. Trevligt!


image610
Hon hade en fin orkidé som blommade för fullt.


image611
Varit en sväng på stan och fikat med min goa vän K.
Påvägen hem i snöovädret passerade jag rådhuset.


image612
Bakat medeltidsbröd (recept finns i tidigare blogginlägg).


image613
Min vän L och Nowas vän (kärlek?) E har flyttat ifrån Umeå. En eftermiddag stod det
 en påse utanför dörren. Denna gången var det en känd beundrare så
efterlysning behövdes inte. ;) STORT tack, jag blev verkligen rörd!  


image614
Jag och min vän E har umgåtts en del, sett på filmer
och ätit god mat samt efterrätt. (Ris a la Malta)


image615
Förra helgen var det skidpremiär (längdskidor) för mig och Nowa.
Tog en paus vid Östra Gymnasiet på fotbollsplanen och Nowa fick busa av sig i snön. 


image617
Trött efter ett par timmar ute i snön, jag åkte skidor, hon "drog" före.
Blev inte så mycket drag men en början till det iallafall.


image616
Första advent har varit. Det är ju jul snart! Har pyntat lite hemma, julstjärna i fönstret,
belysning ute m.m. Mysigt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback