Back in business

Jaha, slut på det roliga?

Praktiken är slut. Den var väldigt bra och lärorik men framför allt rolig. Tiden gick fort och jag hann inte kliva upp förrän det var dags att gå och lägga sig igen. Efter praktiken har det varit möte i massor, nu är det en hel del att göra i IKSU-frilufts inför det nya arbetsåret med nytt intag av friluftsledare i januari.

Idag börjar jag en ny kurs, de andra började i måndags. "Risk, säkerhet och arbetsmiljö". Känner mig på topp emellanåt samtidigt som jag längtar efter julledigheten. Positivt är iallafall att jag nästan läst ut kursboken, redan?!

Till helgen väntar Tärnaby. Trimgruppen har fixat skidresa för oss ledare. =)




Kommentarer
Postat av: Carina

Hej Tjejen!
Låter som du har en hel del att pyssla med. Inget stora Stockholm för dig heller i helgen, förstår jag. Ha det gott i skidbackarna, måste ju medge att det låter lockande och att jag är rätt avis.
Kramkram Carina

2007-12-13 @ 21:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback