Nutid


Uppdateringar gjorda om dåtid men nutid då?

Jobbar på som vanligt, denna vecka är bara en 4 dagars vecka istället för 6 dagar. Känns oerhört lyxigt! =)
A & A kommer på besök på fredag morgon och stannar ända till måndag kväll. Ska blir jätteroligt. Hoppas att vädret är med oss så vi kan vara ute mycket och hitta på det vi känner för.

I lördags efter jobbet åkte jag och Nowa till Bureå för att hälsa på familjen H som är Nowas uppfödare. Vi stannade till söndagen. Det blev förstårs mycket gos med valparna (Nowas helsyskon), korta promenader, bus i trädgården, lite agility, god mat och allmänt trevligt! (foton på valparna kommer, annars finns det givetvis bilder även på Trollkristallens hemsida!)

Nästkommande helg bär det norröver till min hjärtevän. Ser jag också fram emot såklart! Börjar vara ett antal dagar sedan vi sågs...

Nu ska jag sova! Imorgon på jobbet väntar vattenbyte i drygt hundra akvarier. *tjohoo*

Imorgonkväll ska jag fixa här hemma innan besöket av A & A! För vi ska ha mysfrukost på fredag morgon. =)
(sitter du och läser A ?) ;)



image466
Nowa som liten puppis. =)




Kommentarer
Postat av: Elin

Mycket uppdatering på en och samma gång. :) Så kul och få se vad du har för dig i sommar.
Kram//Elin

Postat av: lina

oj här var det uppdaterat i massor. :)
kramkram!

2007-08-05 @ 14:58:03
URL: http://i-fokus.se/dagar
Postat av: Anna

Tack för en mycket trevlig läsning :) Roligt att se vad du har hittat på i sommar. Längesen Nowa va en liten puppis nu. :)
<3 :) Kramar

2007-08-08 @ 17:28:15
URL: http://www.nogg.se/annis83

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback