Besök


I mitten av juli kom mamma, lillebror och hans tjej A på besök. Trevligt-trevligt.
Hade jobbat en vecka så det var en bra början. =)

Vi gjorde en hel del under veckan. Grillade vid Hissjö, badade på IKSU, var vid Käringberget, gick runt Grössjön, gick på stan, åkte turer runt Umeå, var på bio m.m.



image455
Vi var påväg mot Grössjön då A & O hittade en skojig lekplats och jag var inte sen med att
hänga på och klättra lite.



image456
Pissväder vid Grössjön.



image457
Ändå lite roligt att vara här på sommaren då jag annars åker skidor här vintertid. Fast det kändes
som om det var en regnig oktoberdag.



image458
Har ni sett den här vyn innan?
Ja, jag tänkte väl det. ;) (Å fler gånger blir det)
Käringberget.


image459
Hängbro



image460
Låååång hund



image461
Söt som socker



image462
Lödgeå älv med Käringberget i bakgrunden.



image463
Nowa har hittat en renhorn, vilken lycka!



image464
Sommargrönska



image465
Kvällen innan de skulle åka hem till Norrköping och Tillberga igen var det äntligen sol och uppehåll.
Vi åkte raskt till Norrmjöle. Undertiden som O & A spelade golf så var mamma, jag och Nowa vid stranden.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback