Besök av A&A


Sista dagen... =(
Vi som har haft det så roligt! Det här ska jag leva länge på!!! =)

Gjorde pastasallad, packade in oss i bilen och körde till Normjöle.

Yes, yes de får bara se det bästa här kring Umeå. ;)


image478
Mitt badlakan hänger på tork efter ett dopp i havet. Burr!



image482
Nowa hade det bra i skuggan om hon inte plaskade omkring i vattnet.


Ena A for omkring med min kamera på stranden så här kommer ett LITET urval på alla stenar, vatten m.m. ;)



image479
Gnistrande sommarvatten.
(A har tagit fotot)




image480
Sommar, sommar, sommar...
(A har tagit fotot)


image481
...mer sommar...
(A har tagit fotot)

På kvällen åkte A&A hem med tåget igen. Min lediga helg var toppen tillsammans med Er! =)
Alltid roligt med besök men lite ensamt efteråt.



Kommentarer
Postat av: Amanda ( Ena A:t)

Va snabb du varit med att uppdaterat bloggen. ÅÅ det var en Kanon helg vännen!!! Smått förvirrad *ler* dock när vi alla kallas A. Även
MR Blåbärsbulle *hehe*. Du känner många A:n.
Ska försöka hinna uppdatera bloggen efter Skåneresan!! Tills dess får nyfikna njuta av bilderna här!!! Trodde inte du skulle kunna låta bli att lägga ut de tjusiga bilderna på 08:orna med myggnät * haha*. Massor med Kramar till favvo Yfflan! // Amanda

Postat av: Tinna

Hallå bruden!
Long time no see, kan man väl säga haha!
Men nu är jag tillbaka i bloggandet och läser flitigt..
Det såg ut som en härlig badplats det där.. =)
Kram på dej! Och pussa Nowa på nosen..

2007-08-09 @ 01:12:58
URL: http://www.tuvalii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback