Lite mer sommarkänsla!



Nu är sommaren slut, ja det är sant!
Skönt tycker några medan en del redan längtar efter nästa...
Personligen älskar jag sommaren och vintern så det passar mig bra med lite vinter snart med allt vad det innebär.




Nova biter på triangeln
Har precis kommit hem med Nowa, en av sommarens höjdpunkt!




Nowa ätit klart på toppen av Vallberget
Nowa 8 veckor ung har ätit lunch på Vallberget i Tavelsjö




Nowa slickar på en FUN-lightflaska
Fikapaus vid Bäcksjön utanför Umeå. Jag kanske borde skicka in bilden
till företaget som producerar FUN-light? ;)




Nowa 8 v och pappa
Pappa och Nowa vid Bäcksjön




Nowa 8 v och mamma
Mamma och Nowa vid Bäcksjön





Ylva och Maya vid Nydalasjön
Jag och min Maya vid Nydalasjön en augustikväll.





Brygga vid Nydalasjön
Ännu mera Nydalasjön...





Nydalasjön i solnedgång med anka
En sommarkväll vid Nydalasjön i slutet av augusti. Kvällen bjöd på lugn
och ro, god mat och ett kvällsdopp. Observera en siluett av en anka längst
ner i bilden.





Nowa ligger framför byrån
Nowa (och jag) tillbaka i Umeå i augusti efter semester i Norrköping





Ylva+Nowa+Cykel
Jag och Nowa har åkt ner till stan för att hälsa på våra vänner på "Slottet"



Jag har som sagt fört sommardagbok i sommar nästan ända till skolstarten, jag skrev min första sommarlovsdag en lista på allt jag önskade att göra. Kan glatt meddela att jag gjort allt utom att besöka Getådalen utanför Norrköping men alla andra 17 punkter har jag gjort både en, två eller fler gånger under sommaren! Roligt!

Kommentarer
Postat av: Amanda

En händelserik sommar med många Underbara minnen att bevara! Massor av Kramar till dig och Nowa! Kram Amanda


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback