På resande fot över helgen


Imorgon åker jag till E, äntligen!
Vi har nu försökt att få ihop ett tillfälle på ett par dagar under en tid som vi båda tycker har dröjt alltför länge att trixa till.

Jag och E har känt varandra under ganska många år har jag konstaterat. Just nu minns jag inte när vi träffades första gången. Minns du? Har iallafall känt varandra minst i 6-8 år. =)

Så imorgon ÄNTLIGEN bär det upp till Övertorneå där bor E, M och deras bus-hund. Ska bli så roligt att få hälsa på.

Nowa och jag åker tåg först upp tilll Luleå och sedan vidare med buss till Övertorneå.
Hem blir det bil och sen buss.

Senaste nytt är ca ½ meter snö och -20 grader. Nice!

När jag är hemma igen hoppas jag att det finns lite bilder från helgen som kommer upp här på bloggen. Hoppas att vädret är med oss, helst sol och blå himmel. Det skulle verkligen inte vara fel under en helg som denna.

Nä, nu ska jag packa ihop en liten packning till mig och Nowa och sen rasta yrvädret som för stunden ligger å sover gott. Hon skulle bara veta att det är mörkt, blåser och snö ute... *burr*

Godnatt mina vänner!



Kommentarer
Postat av: Amanda

Önskar dig en trevlig helg i vinterlandet!!! Massor med Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback