I Övertorneå hos E, M och Kiira



Förra helgen reste jag från Umeå till Övertorneå för at hälsa på Emma, Magnus och deras hund Kiira. Det var en bit att åka men oj vad det var värt det!!!


Välkommenskylt-Övertorneå
Äntligen framme efter en minst sagt fartfylld färd... 



Övertorneå busstation
Metropolen Övertorneå, busstationen




Övertorneå kyrka2
Övertorneå Kyrka

Otroligt vacker och passar jätefint in i lanskapet. Vi var
där och tände ljus All helgons dag. Vi var dock där på kvällen när det var
mörkt och snöade, det var jättefint med alla tända ljus och stämningen
blev mycket fin när snön dalade...



Övertorneå kyrka1
Den andra byggnaden av Övertorneås kyrka, minst lika vacker som den
första.




Kiira och Nowa på kökssoffan
Kiira (Alaskan Husky) och Nowa (Cavalier King Charles Spaniel)

Ligger/sitter på kökssoffan, svårt att sitta stilla så nära varandra.
Vill ju busa hela tiden!! =D De hade det otroligt skojigt och busade mer
eller mindre hela helgen. =)


Jag i sovsäcken
Jag provar Emmas vintersovsäck


Är på jakt efter en bra vintersovsäck (ca -40) och passade på att prova Emmas...


Nowa på G i sovsäcken
Nowa blev nyfiken och undrade vad jag höll på med...



Nowa och jag i sovsäcken
Haha, Nowa ville också testa Emmas sovsäck...



Kiira vill också vara med i sovsäcken
Kiira också men där sa jag stopp...  =) *haha, tokiga hundar!*



TACK för en mycket trevlig helg med god mat och alla härliga pratstunder.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback