Besök av min goa "gamla" vän



Mycket besök har det blivit sista tiden, mycket trevligt. Något jag sett fram emot väldigt mycket. =D
*kram till er alla*


I fredags kom E hit resande med nattåget, jag hämtade henne på stationen så åkte vi hem till mig och åt en mycket god frukost innan vi begav oss ner till stan.
Gick och kikade lite och avslutade med god mat på Katarinas (mackbar).
Hemma igen och på kvällen lagades god vegetarisk gratäng och dagen avslutades med två filmer och diverse tilltugg, "50 first dates" och "Sandor/slash/Ida".


Idag har vi haft en lugn förmiddag på IKSU, simmat, badat bubbelpol och bastat. Därefter mycket gott fika och mycket folk på SLU´s kårhus, Skogis.
Blev matlagning idag också, gott. Sen blev det mer film och en mycket lugn kväll. Eller vad säger du E? *Zzzznark*


Imorgon ska vi åka en sväng innan E ska resa söderut nästa gång. Hoppas vi ses till jul, jag vill det!


Min helg har varit toppen!
Sååå roligt att du ville komma hit. Du betyder massor för mig,  vännen min!


                                                                      *KRAM*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback