Söt som socker!


Söt som socker stämmer väl ganska bra?! ;)

Nu har Trollkristallen Wild Heart blivit hela 17 dygn gammal å hon växer och utvecklas precis som en hundvalp ska göra...



valpisen 3
Näää nu kilar jag härifrån har fått syn på min mamma Wilma...


Lillan är trött
Man blir trött av att bli fotad hela tiden bara för att min kommande
matte vill se kort på mig, undra hur jobbig min matte kommer vara sen då?!?


Lillan flyr
Tänker fly iväg igen, de vankas nog mat snart...



ALLA KORT ÄR TAGNA AV ANNICA HEDMAN PÅ TROLLKRISTALLEN


Nyfiken på mer information om Trollkristallen?
http://trollkristallens.cavalier.se/index2.htm


På torsdag ska det bli premiär på att se henne i det verkliga livet! Känns mycket roligt och förväntansfullt!
Får väl se vad hon kan tänkas se ut som då, Wilja, Nowa eller Wida kanske?! ;)



En glad godnatthälsning från mig! =)



Kommentarer
Postat av: Anna O

så otroligt söt.. förstår att du längtar till torsdag.. kramar

2006-05-22 @ 06:30:34
Postat av: Amanda

ÅÅÅ Vännen!!! Hon är så fin!!!! Vill se en massa fina kort sen på matte+valpis!!!
Kramar!!!!!

Postat av: lina

hon är jättesöt!! :D
*wildawildawilda* ;)

2006-05-23 @ 07:33:56
URL: http://hem.passagen.se/linaenn
Postat av: Elin

Gooosing!! Hon är ju hur söt som helst! =)

2006-05-23 @ 20:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback