Nya bilder på valpen


Nu har jag nya bilder på valpen och hennes mamma, Wilma. =)
Korten är tagna av Annica Hedman, Trollkristallen.
(Länk kommer snart!)

Wilma och lillan 2
Wilma och valpen





Lillan1
Nu har valpen öppnat ögonen, en ny värld har öppnats!




Annat som händer... ja, det är klart...
Tenta snart igen, 30 maj. Så nu pluggas det för fullt för att vara väl förberedd inför den.
Annars är det nästan daglig träning på IKSU och träffar med IKSU-frilufts titt som tätt. =D


Ha en fortsatt bra!



Nu ska jag dra mig tillbaka och fortsätta plugga epidemiologi som är dagens berg att ta sig över!!!

Kommentarer
Postat av: Anna Grek

Sötis :B

2006-05-17 @ 15:49:33
Postat av: Sara ;P

jag tycker den ska heta Wilda :D och hoppas på att det blir en vild och busig vovvsing ^^, :))

2006-05-17 @ 19:32:47
Postat av: Anna O

Åh gud jag tror jag smälter... så söt.. :)

2006-05-18 @ 06:10:59
Postat av: Elin

Åh hon var ju inte så farligt söt den där lilla godbiten! ;) fortsätt plugga (simma), fortsätt plugga (simma), plugga, plugga...

kram på dig!

2006-05-18 @ 12:15:19
Postat av: Elin igen

Jo tyvär hade vi behövt kvala ändå. det är ju sviterna från förra året vi får lida för nu.. =( morötterna har hjälpt lite grann iaf. ;) tack ska du ha! =)

2006-05-18 @ 18:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback