Back in reality


Jaha, då var man tillbaka i Umeå efter en lite längre vistelse i Norrköping.
Är som vanligt med blandade känslor...
Hade varit bra om Umeå och Norrköping legat liiite närmre varandra tycker jag!


Men ska se till att ha det roligt, då brukar det gå bra...
Frilufts är ett bra exempel på detta och redan nu på torsdag ska vi ha en träff och gå igenom vårens turer och ha grillning vid Nydalasjön. Ska även ha ett arrangemang på lördag för gamlingarna, dessvärre lite hemlighetsfullt för stunden...


Nu är det inte så många veckor kvar till terminslut!
30:e maj skrivs sista tentan för denna termin, i kursen "Healtheffetcs".


En del som ska göras men det är bara att göra och tänka på sommaren som jag håller tummarna för att det ska bli som tänkt. Speciellt på hundfronten!  =)  *Håller tummar å tår krampaktigt*   LÄNGTAR!


Ikväll har jag varit på iksu och simmat. Skönt! Gäller att ta det lite lugnt i början nu efter att jag var sjuk i veckan som var. Annars kan man ju ge sig sjutton på att det kommer tillbaka...


Godnatt gott folk!




Kommentarer
Postat av: Amanda

Go morgon!!! Bra att du vakna till *ler* o cyklade iväg å simmade. Sitter hemma och inväntar att jag ska gå ner till tåget för att fara iväg på praktik.

Akta dina tummar å tår så du inte får sendrag *ler*. Hjälper till med mina oxå!!!!

Massor av Kramar

Postat av: lina

håller mina tummar också! :)

2006-05-03 @ 07:54:48
URL: http://hem.passagen.se/linaenn
Postat av: Charlotta

Åh, jag har ju läst extrakurser så jag har bara mitt examensarbete kvar nu efter praktiken. Så det är det som jag flyttar och gör. Fast det finns väl lite andra saker som lockar också... som mängder av akvarieaffärer och hundaktiviteter. Jag ska göra ett arbete åt Örebro kommun om nedlagda deponier iaf. Spännande blir det :)

2006-05-03 @ 08:17:03
URL: http://www.cloudinthesky.se
Postat av: Charlotta

Förresten, jag är ju jämt här och snokar så jag lägger till dig i mina favoriter om det är okej? :)

2006-05-03 @ 08:18:00
Postat av: Elin

Hoppas på fint grillväder på torsdag då! =) Och att det har blivit en fin valp till dig nu i dagarna också. ;)

2006-05-03 @ 15:44:59
URL: http://ecb.blogg.se
Postat av: Anna Grek

Vill också att hemma ska vara lite närmare...

2006-05-03 @ 17:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback