Valp påväg... *hoppas jag*


Fredag igen, skönt!
För varje dag som går kommer vi allt närmre sommaren (och vintern med för den delen), känns skönt att våren äntligen är påväg. Det märks stor skillnad på tiden som det är ljust ute. =) Ni får inte glömma att ändra klockan på söndag, då börjar sommartiden!!!

Idag har jag och en klasskompis varit hemma hos mig och "pluggat", blev förvånansvärt lite gjort men vi har pratat om det mesta som berör livet. =) Roligt att du ville komma förbi! ;) Vi tjuvstartade med våffelätande idag (är ju våffeldagen imorgon) eftersom jag jobba imorgon och kände att det förmodligen inte blir några våfflor gräddade efter jobbet... Var gott!

Var ute på en kort prommenad i vårsolen, värmande!

Sen kom en klasskompis förbi en snabbsväng, roligt med oväntat besök. =D

Kvällen som redan har hunnit börja ska jag ta det lugnt och ladda batterierna för morgondagen...
Lönedag idag=folk glada och galna=handlar mycket imorgon när det är lördag=jag jobbar

Jag har pratat med uppfödaren nu under kvällen (mitt när jag höll på att skriva dagens blogg) ang. tikens dräktighet vilket är så gott som säkert! *JÄTTEGLAD*  Nu längtar jag ännu mer! Lutar åt ett till besök hos uppfödaren innan valparna föds, är ju så roligt att träffa uppfödaren och hennes tikar såklart.

Ifall någon är nyfiken och vill se söta bilder kan jag varmt rekommendera att besöka "min" uppfödares hemsida. 

http://trollkristallens.cavalier.se/index2.htm

Vilken underbar fredag det blev! 

Ha en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Anna

TJOHO! Nu har jag äntligen tagit körkortet.. Mkt därför jag inte har uppdaterat min blogg än. Har varit så mkt hemlighetsmakeri för att inte alla skulle få veta att det va uppkörning för att slippa pressen.. Men nu så :) kommer en uppdatering imon ellr på söndag. Idag ska jag jobba till halv 1, iväg till anderstorp och sen till taberg för att gratta emelie Martinsson. Fullt upp. Men skoj... Lite av ditt motto oxå.. Fin sida vännen, och jag är glad över din valp. GRATTIS! Kramar Ps: har du kommit på nått namn än?

Postat av: Anna Grek

Ha en bra helg du också!

2006-03-25 @ 12:04:21
Postat av: Elin B

Vad roligt att det är valpar tillverkade ännu säkrare nu.

2006-03-25 @ 16:27:43
Postat av: Amanda

ÅÅååå vi har ju talats vid!! men vill ändå skriva ett Grattis här med!!! Bamse Kram

2006-03-26 @ 21:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback