Tenta i Miljörätt


Idag har jag skrivit tentamen i Rättsvetenskap A-Miljörätt i 6 h, det var en ansträngning kan jag lova!
Är trött så ögonen far åt alla håll å kanter... Blir inget mer gjort idag!


Får väl gnälla lite om att jag har haft huvudvärk mer eller mindre hela dagen och känner mig lite risig... Musten går ur en totalt efter en sån här tenta.


När jag ändå är igång och gnäller så vill jag har vår och värme, NU!


De andra dagarna har sett ut som så att jag har suttit i skolan från förmiddag till sen kväll och däremllan ätit lite då och då för att hålla energin på topp.


Nu samlar jag energi för nästa kurs!!!!  *harkel ---> helgen*
Health effects 10 p som börjar på måndag och är sista kursen för detta läsår, lovely!



Tänkte pigga upp med en liten historia. =)


En fluga och en ko satt i ett rum och spelade kort.
Plötsligt började kossan äta på ett av korten.

-Nämen, vad gör du? ,sa flugan. Äter du upp korten?
-Ja, det är ju klöver!




Godnatt å dröm sött!

Kommentarer
Postat av: Sara

Duktig du har vart med allt plugg då =))
Sol beställt här också :D

2006-03-15 @ 22:13:10
Postat av: anna

Klart du ska vara ledig efter en tenta! Snart ses vi!!!!!

2006-03-15 @ 22:57:12
Postat av: Amanda

Hallå Tjejen!!!
Duttig flikka!! Skönt att pusta ut under helgen, vet ju att du ska ha ritkigt trevligt!!!!!!
Försök å njut av kursslutet och titta inte i nya böcker *ler*

Kramis

Postat av: lina

håller med dig, tentan var en ansträngning... du gör rätt i att vila upp dig i helgen! det ska jag också göra. *kram*

2006-03-16 @ 07:30:17
URL: http://hem.passagen.se/linaenn
Postat av: Amanda

Dåligt med uppdateringar här *ler* Har inte gjort så mkt själv denna vecka men men.. Pyret är hos mig hela dagen idag. Vi ska åka buss och stadsträna om en stund *ler*

Kram Kram

2006-03-21 @ 09:05:42
URL: http://mandisnk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback