Skön dag!


Dagen började nästan lika bra som den slutade. =)

Masade mig upp samtidigt som jag ser på nyheterna, som alla andra dagar.
Det är heta debatter nu idagarna om H5N1 (fågelinfluensan)
Jag har läst det mesta jag kommit över av olika anledningar...

Dagen har bestått av plugg, plugg och plugg. (inte bara har pratat mycket med Mandis också, kram på dig) Jag har skrivit en massa om miljörätt i stora och små drag. Som tur är finns det bra radio att lyssna på under tiden man sitter och arbetar. *nice*

På eftermiddagen har jag varit en sväng och handlat men E.B, trevligt som vanligt! Synd att vi inte hade affären för oss själva men hade man väntat sig en torsdag vid 17-tiden?!

Väl hemma gjorde jag en kikärtssallad med keso och vindruvor. Mycket fräscht och gott! Kan jag rekommendera! =) *mumma*

Kikärtssallad:
kikärtor
röd lök
persilja
salt
peppar
salladskrydda/örtkrydda
olivolja
ev. vitlök

Kan serveras till:
keso
vindruvor

eller som sallad till annan maträtt.


Kikärtssallad m.m.
Kikärtssallad med keso och vindruvor

Resten av kvällen ska jag plugga och se en stund på TV.
Måste nog hinna läsa några kapitel i min spännande bok också från bokrean.
Det är så mycket jag vill läsa! *och inte vill läsa* ;)

Sammanfattningsvis så kan jag säga att jag trivs utmärkt i min lgh, vi har lärt känna varandra nu. Blir bara bättre och bättre. =)

Ha en bra kväll mina nära och kära!
*kram*




Kommentarer
Postat av: Malin Orhagen

Ser verkligen gott ut, själv åt jag potatismos och korv :) men det hade nog vartit både godare och nyttigare med din sallad. Ska ha den i åtanke nästa gång barnen vill ha nåt onyttigt.
Ha det så bra
Kram Malin

Postat av: Ylva

Gottigt med sån mat kan jag lova! Fin-fina färger också. =)

2006-03-02 @ 21:42:30
Postat av: Anna

Det såg jätte gott ut maten.. :) blev riktigt hungrig. kramen

2006-03-02 @ 22:12:26
URL: http://alien.blogg.se
Postat av: Amanda

*fräch' bild på maten!! Såg mkt gott ut!!!
Gick bra med vovven, framsteg!!!! Idag blir det gymmet och sen en lugn behövlig myskväll, dock själv! Anders kommer senare.

Trevlig helg Hjärtegull!!!

2006-03-03 @ 14:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback