Resume´ av torsdag, fredag, lördag och söndag


Får väl börja med att be om ursäkta för att jag inte har skrivit sedan i onsdags! *förlåt min trogna läsare*
Ska försöka återge veckan så gott som jag kan...
Ni ser säkert att dygnets timmar och bloggskrivande inte gått ihop och där finner ni svaret till att jag inte bloggat.


Torsdag:
Gjorde inte så mycket annat än å plugga...
Lååång dag på UU med små och stora frågor. Lämnade UU vid 01:30, tro det eller ej!!! *haha*
Det kan ni ju slå om ni känner för det!!! Gör det på egen risk inget jag rekommenderar...


Fredag:
Sovmorgon efter torsdagens äventyr på UU.... *välbehövligt*
Städade lgh, plockade undan grejer lite här å var.
Pluggade miljörätt under eftermiddagen innan det var dax för sittning på NH (Nationernas Hus vid UU).
Ett tag innan sittningen kom den andra toastmastern ( jag var också toastmaster på ett litet hörn) hem till mig så fixade vi det sista. =)
På sittningen gick det bra och maten var god, det serverades pajbuffe.
Det var rockkväll på NH efter sittningen, var väl inte supermusik men vi stannade till strax innan stängning eftersom vi hade det trevligt å satt å snackade en massa blaja som man inte tar sig tid till alla andra dagar...


Lördag:
Bakade bröd på förmiddagen/lunch, medeltidsbröd. Jättegott!
Det är så gott att dricka te och äta nybakat bröd!
Jag och två klasskompisar tog en rejäl långprommenad till Coop i det fina solvädret. Var jättehärligt med en massa sol, var nästan lite varmt att gå i solen. =) Konstig känsla efter så många månader i vinterlandet... Var mycket trevligt med en lite utflykt.
Hann lagom hem och fixa lite samt äta mat innan det var dax att göra sig klar för kvällen festtillställning.
Festen skulle ha varit med Bo-Klok (men var höll Bo Klok hus?) och hans sällskap och kan sammanfattas med ett ord: dundersupermegakul!
Har inte haft så roligt sen jag vet inte när helt enkelt!!!
Jag var dessutom en av de första tio som kom till festen så jag fick "Best of Bo Klok 2006". Det ni! =D Specialutgåva ;)
Det "enda" negativa med kvällen var att den tog slut sååååååååå fort!


Söndag:
Gick upp hyfsat och tog hand om disken som så snällt väntat på mig...
Skrivit tipsprommenadsfrågor till ett arrangemang för IKSU-frilufts som är på onsdag. Tog sin lilla tid...
Dagen har bestått av plugg, plugg å plugg! Har fått massor gjort och det är jag väldigt glad för. =)
Lagade lite mat för att orka med. Idag blev det stuvade grönsaker/rotfrukter (morötter, potatis, vitkål samt champinjoner och dill). Ni får inte se någon bild eftersom det inte er så skoj ut på tallriken, hoppas att det är ok. 


Nu ska jag läsa kurslitteratur och lyssa på "The best of Bo Klok 2006".


Söndagskram från en glad och energisk Ylva





Kommentarer
Postat av: Anonym

som jag har väntat...=) ses på fredag förhoppningvis

2006-03-12 @ 22:26:20
Postat av: Amanda

Låter som att helgen varit Kanon!!! Gu va kul för dig Gumman!!! Underbart med helger som ger en energi inför stundande vecka!!

VI hörs kanske *ler*

Kramis

Postat av: lina

du har massor på gång som vanligt ylva. :D
plugga lugnt! ;)

2006-03-13 @ 08:08:51
URL: http://hem.passagen.se/linaenn
Postat av: Elin B

Låter som en riktigt skoj helg. Spännande med den där Bo-Klok-festen, vad det nu var.. ;)

Ha det fint!

2006-03-13 @ 12:29:14
Postat av: Amanda

Nu börjar du nog få lite amanda-syndrom.. *ler*

Puss och Kram Hjärtat!

2006-03-15 @ 06:53:50
URL: http://mandisnk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback