"Hej mitt vinterland..."



Idag har det snöat, snöat och snöat...

Lägger in en passande bild från Stöten i området kring Sälenfjällen.
Dock utan snöfall men med ett härligt vinterlandskap!

                           Stöten1






















Dagen har bestått av plugg på skolan med mina goa vänner. =)
Vi kommer bli fin-fina paragrafryttare när vi blir klara, om vi blir det vill säga...

Ikväll bär det av till IKSU (Idrotts Klubben för Studenterna i Umeå) för fortsatt utbildning
 --> IKSU friluftsledarutbildning som jag läser på kvällstid fram till påsk. *hur trevligt som helst*
Idag står det ledarskap på schemat, intressant! Finns många situationer att diskutera och spela upp. Är ju alltid bra att fräscha upp minnet även om det inte var så många år sedan  jag gick en ledarutbildning...


Ha en bra eftermiddag och kväll, det ska jag!!!   *lita på mig*    =D

Kommentarer
Postat av: Amanda

Du får säkert en Kanon kväll!!!!
Jag ska till gymmet sen. Håller på att laga mat. Ej det vanliga. Hehe!!

Ha en fin kväll Hjärtat!!

Kram Amanda

2006-03-01 @ 16:45:02
Postat av: lina

*hehe* jag vet inte om jag vill bli en paragrafryttare, ordet känns så negativt laddat tycker jag. ;)

Postat av: Ylva

Ååå, en ny maträtt! *spännande*
Retas bara lite med dig... ;)
Kram på dig

2006-03-01 @ 22:35:20
Postat av: Ylva

Paragrafryttar är tyvärr lite negativt laddat, det är ju "synd"...

2006-03-01 @ 22:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback