Glad dag =)


Mycket nice!
En tenta till ur världen, environmental effects 10 p.
Detta har gjort dagen riktigt bra. =)

Morgonen började tidigt då jag tänkte göra skolarbete innan föreläsningen för att slippa göra lika mycket ikväll. *fiffigt*
Hann med det jag hade tänkt, skönt.

Haft föreläsning idag 10-12 och 13-15. Har varit bättre föreläsningar idag i jämförelse med en annan Känns precis som man börjar komma in i tänket och då är det bara en föreläsning kvar innan kursen slutar. Hallå!!! Var tog dagarna vägen???

Kvällen ska ägnas åt läsning i en kursbok. Men först ska jag göra något annat för att vila huvudet en stund...

myr
Våren 2005 i ett skogsområde i Umeå

Åååååå Vad jag längtar till våren!!!
-Solstrålar
-Värme
-Gröna växter
-Fågelkvitter
och att sitta ute och fika! =)

Helt galet!!!


TREVLIG HELG!


Kommentarer
Postat av: Amanda

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ vilken underbar bild. Vill oxå ha vår!!!
Härligt med porlande vattendrag och värmande sol!!

Grattis till tentan!!!

Kram på dig!!

2006-03-03 @ 17:30:38
Postat av: lina

grattis! vad kul att du fixade tentan! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback