En stjärna är född, min Nowa!


Lite bilder från i onsdags när jag hälsade på min valp i Bureå.
Min hund har fått namnet NOWA! Passar henne perfekt, en liten stjärna det är vad hon är det!



1
Bureå älv eller Bure älv om man så föredrar...



3
Kyrkan i Bureå med älven intill.



2
Fullt med gullvivor i en trädgård, men det hindrar inte mig...



4
Smultronblommor så långt ögat når =D


Väl framme hos Trollkristallen...

10
En trött valp i mitt knä



6
Dax att vakna igen...



9
I en trygg famn...



8
Man blir hungrig av allt "ståhej", det serveras majsvälling/mannagrynsgröt med lite köttfärs



7
Lite svårt i början, får lite hjälp av Annica



5
Å sova lite till...



Påvägen till Norrköping i torsdags reste jag förbi Tönnebro och där var det gått om gäss och deras små ungar. Var inte riktigt poppis att man gick nära men en pippifågel hann jag fånga på kort iallafall! =)

11
En gås som simmar i lugnt vatten...


Å sist från Norrköping...
12
På besök i Rambodal i Norrköping, varit ute på en promenad runt Styrstad och plockat en sommarbukett. Kan inte hjälpa att jag ser lite trött ut, var väl det helt enkelt... ;)
Observera att jag är nyklippt! *hihi*




Ha en riktigt skön sommar!!!!








Kommentarer
Postat av: Amanda

Jätte fina kort!!!!! Snart ska jag uppdatera min med förlovningen som ägde rum igår!!!!!! Massa Kramar vi ses snart!!!

Postat av: lina

trevlig sommar! :)
sötnosen nowa verkar vara helt underbar. :D

2006-06-05 @ 23:51:54
URL: http://hem.passagen.se/linaenn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback