Sköna sommardagar med sara



Jag och Sara (och Nowa) har träffats många gånger i sommar vid olika tillfällen. =) Hemma, borta, vid badplatser, på födelsedagsfirande, vid en stuga vid en sjö m.m.
Lite kort från olika tillfällen. =D *Kram på dig* Samt GRATTIS igen!



Sara1
Sara och Nowa hittar på hyss i trädgårdenm undrar ja vem som kommer
på hyssen och vem som utför de!






Sara2
Fler som är förtjusta i Sara... Sara tittar på "Morden i midsommer" och
Nowa sover skönt i Saras knä.






Sara3
Sussar sött...Z..z..z.z.z....






Sara5
Saras familj pyttelilla stuga vid sjön Hunn utanför Rejmyre. Jag och Nowa
var där och hälsade på en varm sommardag.





Sara4
Skön tupplur efter upptäcksfärder i skogen kring stugan.







Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tycker mig ana en antydan till att det är jag som hittar på hyss, men det är ren osaning! ;O Saknar dig och lilla Nowa! Ha det bäst!

2006-07-27 @ 22:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback