Orientering i Bjärnum, Skåneland



I Lördags och söndags var mamma, jag, Nowa och mormor på orientering i Bjränum (Skåne)
Mamma skulle springa och jag, Nowa och mormor hejjade på! ;)
Det var "Veteran RM" vilket innebar att det var bara personer från 35 år och uppåt som fick tävla i RiksMästerskapet.
Mamma kom 6:a respektive 5:a i sin klass under helgen, inte sååå tokigt. =)  *haha*



Orientering1
Orienteringsskärmar i minatyr som är upphängda påväg in
till TC (Tävlingscentret)




Orientering2
En orienteringsskärm i närbild, för er som ej sett en i verkligheten... :P



Orientering3
Bokskog, roligt att få lite lövskog som omväxling till alla tallar och
granar som finns i norr



Orientering4
Hräligt ljus blir det med alla lövträd



Orientering5
Om man blir trött i fötterma eller vill läsa en bok kanske...



Orientering6
Någon som har ristat in ett märke i trädet...














Kommentarer
Postat av: Emma och Dolly

Hejsan, det har inte funkat att svara förut så nu sitter jag på min lillebrors dator och håller tummarna, hoppas ni har det bra.
MVH Emma och Dolly

2006-08-02 @ 12:12:16
Postat av: Charlotta

Otroligt krångligt... det slutade med att invandrare åkte upp bredvid oss och hitte med näven åt mig :) Fast som alltid, det är ju bara krångligt för att det är ovant. Norrköping var annars en väldigt fin stad! Jo, det var akvarievalvet vi skulle till. Men vi hamnade mitt i the Poodles (eller vad de nu heter) spelning.

Postat av: Elin

Nu gapar det tomt här igen... ;)

2006-08-14 @ 14:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback