Knäppa men ack så roliga listor det finns...


Finns hur många konstiga, roliga och fantasifulla listior som helst på nätet. =D Här kommer ännu en variant! =D

 

 



Tio första:
Första bästa kompis: Nannabuse
Första bil: Inte någon egen, än
Första kärlek: Ja, klart att jag minns =)
Första husdjur: HAHA! Fick inte ha något husdjur först för mamma å pappa. Fick dock en hög med snäckor från en kompis akvarie som jag snällt tog hand om och hade i en stor glasburk. Fast dessa små kryp räknas knappt tror jag. Mitt första pälsdjur var min kanin Olivia, lyckan var total! =)
Första semester: När jag var två veckor ung reste jag och mamma till mormor och morfar 40 mil söderut, Halland.
Första jobb: Hmm, måste nog vara på Casall som "levande modell".
Första köpta skiva: Kommer inte ihåg, däremot minns jag första skivan som jag fick. Jan Johansen... törs jag knappt nämna idag!!! *pinit värre*
Första riktiga kärlek: Ja =) Räknas inte den första?! :P
Första piercing: Ett hål i vardera öra
Första konsert: Minns ej...

 

 



Nio sista:
Sista alkoholdrycken: Klunk... minns ej
Sista bilfärd: Ska aldrig bli någon sista, ryser!!!  =(
Sista filmen du såg: "En prinsessas dagbok 2"
Sista ringda telefonsamtal: Till en av mammas arbetskompisar
Sista bubbelbadet: Pappa skämde ut sig i Ågelsjön härromdagen och sa att det numera var bubbelbad där också....
Sista spelade cd: Minns ej
Sista kyss: -
Sista gången du grät: -
Sista måltiden: Usch, låter sorgligt... Men jag har ätit idag ja.

 

 



Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar? Hmm, kanske det
Blivit arresterad? Inte vad jag vet
Blivit kär vid första ögonkastet? Njae
Varit på tv? Ja, lilla sprotspegeln bland annat
Fått ditt hjärta krossat? Ja
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Nej
Haft ett one night stand? -
Busringt till nån? Ja, under hot när jag var liten och hjälplös... :P

 

 



Sju saker du har på dig:
1. Örhängen
2. Bh
3. Lila linne  
4. Svarta shorts
5. Trosor
6. Halsband, ett hjärta av guld med vriden kedja
7. Rosa nagelack

 

 



Sex saker du gjort idag:
1. Tränat med Nowa
2. Varit ute i trädgården
3. Fikat med pappa
4. Chattat med en kompis
5. Surfat på nätet
6. Pratat i telefon





Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning):

1. Min dator *haha*
2. Mina alpinskidor
3. Mina nya friluftsprylar som jag inhandlat i sommar
4. Min almenacka=mitt liv  ;)
5. Min cykel, jag kan ta mig vart jag vill... nästan...

 


Fyra personer du kan berätta allt för:
1. Är tråkig och skriver: "ni vet vilka ni är" Men jag tycker att det finns olika personer att prata med om olika saker... Man får välja sina offer! ;)
2. -
3. -
4. -

 



Tre val:
Svart eller vit? Vit
Sommar eller vinter? Sommar och vinter
Choklad eller chips? Choklad

 

 



Två saker att göra innan du dör. (Jag tycker att det var dåååligt att man bara får välja två saker, jag ska göra desto mer!!!)
1. Få mitt drömhus uppbyggt *ritningen finns i huvudet och delvis på papper*
2. - 

 

 


En sak du ångrar:

1. Jo, det är klart att jag har något sådant... Man är ju inte mer än människa. :P
Fast jag har ingen anledning till att grubbla på det.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback