Ylva i förändring?!

Idag har det varit en händelserik dag. *som vanligt?*

Dagen började med en skön sovmorgon, liet iallafall.
Klockan ringde och jag masade mig upp med snoret hängandes... *blivit förskyld*

Begav mig iväg för att prova ett par kängor som jag hittat, passade jättebra så jag slog till. Nu ska jag iallafall inte frysa mer om fötterna!!! =D

Tog mig en prommenad in till stan innan klippningen, ja ni det hade jag inte avslöjat att det skulle ske. Skoj va?!
Kikade i affärer och var en sväng på biblioteket och lånade en hög med intressanta böcker.
Detta gjordes med lite fjärilar i magen...

Är ju modernt med före- och efter bilder numera, så nu ska ni få se mina vänner! ;)

FÖRE



EFTER



Tänk vad en kniv kan göra! ;)
Ja, jag blev inte klipp med sax utan med en kniv... *mkt suspekt*

Efter klippningen tittade jag i varje spegel och skyltfönster påväg till slottet. *ett kollektiv*

Jag och en kalas-vän gick till stan för att göra lite dittan å dattan, för att sedan gå ut och äta.
Blev het och god soppa med nybakt bröd. Var jättemysigt att sitta inne i värmen med ljus och nice sällskap.
Mätta, glada och trötta traskade vi tillbaka till Slottet för att dega på soffan.

Efter lite power-nap så knatade jag hem med mamma i örat. *brukar prata med henne när jag går i mörkret*

Resten av dagen/kvällen ska ägnas åt bokläsning.

Ha en bra kväll!







Kommentarer
Postat av: lina

ååå vad spännade! ylva är korthårig! jättefint! ska bli kul att se på riktigt på måndag. :) *kramkram*

Postat av: Amanda

Va fiin du blev. Bra start nu till Våren!!!!!

Har aldrig sett dig i så kort hår. Såg att du ringt igår. Vi går bara om varandra.

Miss you!!!!!

Massa Kramar Amanda

2006-02-19 @ 09:09:17
Postat av: Anna Panna :)

Ah va fin du blev.. Har du haft kort hår innan? Jag har alltid sett dig i kort. Skönt nu till våren. Super läckert. Kramar Anna
ps: Magnus Bäcklund skulle ha gått vidare igår på melodifestivalen.. :)

2006-02-19 @ 10:15:06
URL: http://alien.blogg.se
Postat av: Carro

Hej hej! Oj va häftigt med håret:-) Hur känns det???
Visst är det skumt när man gör en sådan drastisk förändring?? Ja gjorde det sj för ngr veckor sedan... En kollega ( mer eller mindre...*flinar*) tvingade mig att färga håret... så jag är inte blondin längre... hmmm... kännde att ja blev lite smartare efter jag gjort det *asg*
Nehe... nu ska ja kolla de andra du skrivit!
Hej så länge;-)

2006-02-27 @ 10:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback