En vecka närmre påsk...


Då var det vecka 14, vad härligt! Hade ju hoppats på lite vår nu men den lär man tydligen få vänta på i år. Hoppas att inte våren kommer senare än förra året iallafall, snön var borta till 1:a maj... Inte de stora snöhögarna men det var barmark!  =)


I Lördags efter jobbet kom en vän hit, vi lagade mat tillsammans och tittade på filmer. Lättsamt och roligt! För er nyfikna så tittade vi på "The third wheel" och  "Dr. T och kvinnorna".


Igår, söndag så fixade jag lite här hemma innan jag cyklade ner på stan för att äta med en vän. Det var riktigt god mat och det blir ju ännu bättre med trevligt sällskap. Hängde med vännen hem och vi slappade eftermiddagen lång sen. Kalas!  =D
Blev promenad hem på kvällskvisten och sen försvann resten av kvällen illa kvickt utan att jag hann med så mycket... Både bra och dåligt...
Höll ju på att glömma!!! (hur jag nu kunde det) Pratade med uppfödaren också under dagen. Jag ska hälsa på de igen innan valpningen. Besöket blir på söndag, ska bli mycket roligt och trevligt.


Idag har jag suttit på föreläsning som var intressant och väldigt lättsamt. *omväxling förnöjer* Efter blev det lunch och lite prat angående grupparbetet som har dragit igång.
Var en sväng i datasalen och förberedda lite artiklar och texter som jag ska mala framöver, skönt att ha det fixa så behöver inte jag bry mig om det nästa vecka!  *mamma kommer på besök*
Hem ett tag efter UU, fixade lite smått å gott. Bland annat lite papperarbete till IKSU-frilufts, kommer att bli ett skojsigt arrangemang!  =) Vi nya ska hålla en aktivitet för de gamla rävarna...
Har tränat idag, blev ett step-up pass. Var väldigt roligt! Länge sedan jag var på det passet, har ju hoppat omkring på så mycket annat.
Med mat i magen och ny energi är det dags att bänka sig för en kväll med operationer, obduktioner, dokumentärer och andra härligheter. *my favvo*


Trevlig måndag kväll!




Kommentarer
Postat av: Amanda

Tittade på City akuten kanske :)?? Ja nog blev det blod och operationer minnsan.
Kram

Postat av: lina

synd att du inte kom på vår spa-kväll! vi hade mycket trevligt! :)
och japp, det var norf vi var och kikade på hästar. ;)

2006-04-09 @ 12:53:22
URL: http://hem.passagen.se/linaenn
Postat av: Amanda

NU vill vi ha en uppdatering här.. Kramis. VI höra mer om söndagen den 9 april...

2006-04-10 @ 07:25:40
URL: http://mandisnk.blogg.se
Postat av: Malin

Här i Norrköping är iallafall snön snart borta förhoppningsvis tills du kommer hem.
Felicia har deklarerat att hon är den som kommer att bli mest glad att du kommer hem, men jag sa att vi är lika glada allihopa, men det ville hon inte lyssna på. Så du förstår att hon längtar... hon räknar dagar:) See you soon...

2006-04-10 @ 10:43:59
URL: http://orhagen.wnet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback